Tuesday, July 30, 2013

payam 512


در این ایام، یکی‌ از دوستان، از ما پرسیده بودند: " درباره خدا چه فکر می‌کنید؟" و من جواب دادم که درباره خدا فکر نمیکنم بلکه کوشش می‌کنم که به او ایمان داشته باشم. و شما نیز میتوانید این جواب را در فیسبوک ما پیدا کنید، اما با خواندن این شماره پیام، حتما خواهید فهمید که فکر کردن درباره خدا، مساله فلسفی‌ می‌باشد که با افکار بلند پرواز ممکن است شخص به عقیده یا عقاید مختلف درباره خدا و وجود خدا برسد، البته این کوشش انسان، درباره فهمیدن سوالات عمیق و اصلی وجود ما و وجود دنیا پر معنی‌ می‌باشد و به این فکر و این کوشش باید احترام گذشت، اما ایمان به کسی‌، خیلی‌ فرق میکند، دلیل ایمان دارم به خدا، اصولاً این می‌باشد که به او اطمینان دارم، و کوشش می‌کنم که با او در صمیمیت زندگی‌ کنم چون خود او خواست با من یا بهتر بگویم با ما، با قوم خود، تماس گرفته و سخن بگوید و توسط روح القدس هر روز در قلب ما انسان ها، کار می‌کند که او را بهتر بشناسیم و در اتحاد با او زندگی‌ کنیم، هر روز به دعوت او با ایمان بگوییم امین.








No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.